Witajce w Nowym Roku.
Zapanowała moda na podsumowania i nie ukrywam, że uległam tej modzie. jednak chyba na dobre mi to wyszło. O wielu rzeczach się zapomina. W zestawieniu widzicie 9 najbardziej lubianych zdjęć na Instagranie, lub tych które tematem nawiązują do naważniejszych wydarzeń.
Jednak zanim przejde do podsumowania – najwazniejsza sprawa!
To podsumowanie mogło powstać tylko i wyłącznie dzięki WAM DRODZY PRZYJACIELE. Dziękuję z całego serca, że jesteście z nami.
#BESTNINE2021
ŚWIAT WOKÓŁ BUJAKA – poducha leniucha – niepozorna, a jednak skradła wasze serca. to znak, że słuchamy Was i wprowadzamy do oferty produkty których potrzebujecie. Rozbudowyjemy ofertę i wprowadzamy produkty, które otwierają kolejne możliwości do zabawy.
SENSORYKA – Ten temat mega Was zainteresował i spotkał się z ogromnym odzewem. Ten temat znalazł się również na liście planów na 2022 rok. To temat potrzeb jakie mają nasze dzieci, to znak obecnych czasów i istoty integracji sensorycznej.
#GRAJMYRAZEM – to naważniejsze dla mnie zdjęcie z 2021r. Jestem ogromnie dumna i wdzięczna, że zostaliśmy partnerem @OlimiadySpecjalne
MAŁA MOTORYKA – nasi przyjaciele lasu czyli tabliczki grafomotoryczne. Projekt, który kosztował mnie dużo pracy, jednak opłacało się. Bardzo polubiliście nowe tematy i motorykę małą. to zapowiedź kontynuacji przez nas tego trendu w 2022 roku.
ROZWÓJ DZIECKA – zaskakujące (dla mnie) – bardzo lubicie treści związane z rozwojem dzieci. Ja myślałam, że tych treści w internecie jest aż za dużo. Jednak okazuje się, że to bardzo ważny i podążany przez rodziców temat. Karuzela z cytatami dotyczącymi rozwoju dziecka cieszyła się ogromną popularnością. To dla mnie sygnał, żeby ruszyć z nowym cyklem postów dla Was.
JAK ROZBUJAĆ BIZNES – uwielbiam dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Nie wiedziałam jednak czy to Wam się spodoba. Cieszę się, że oprócz dawania Wam kreatywnych zabawek mogę dać coś więcej.
MOTORYKA DUŻA – od tego wyszliśmy. Pierwsza potrzeba każdego dziecka. Mam szczęście, że Wy patrzycie na dziecko w podobny sposób. Ten kierunek z pewnością bedzie podtrzymany w 2022 roku.
JOGA – uważność, mindfulness, wspólne ćwiczenia – to tematy, które są od nami dłużej, jednak również w ubiegłum roku cieszyły się ogromną popularnością.
WIELOFUNKCYJNOŚĆ – to cecha, która po bezpieczeństwie i jakości przyświeca naszym produktom. wy ją również kochacie, czyego wyrazem jest nasza platforma. Multisensoryka, motoryka mała, motoryka duża, radość, ruch, zabawa – to wszystko kryje się w naszym nowym produkcie, który zagościł u nas w 2021 roku.
W tym podsumowaniu brakuje bardzo ważnego elemntu – WSPÓŁPRACA. Jednak ten temat zasługuje na osobny post / wpis.
Niech to też będzie dobry wstęp do wpisu o naszych planach na 2022 rok i na kolejne lata. Na ten moment pozostawiam Was z przypomnieniem.
Zanim jednak przejdę do strategii to przypomnę czym jest misja – według definicji to kierunek, który wyznacza sobie przedsiębiorstwo. Z misji wypływają cele, strategia. Misja to osobowość organizacji.
I tak też masza misja powinna być Wam już znana i brzmi ona:
WSPIERANIE DZIECKA W ROZWOJU TO NAJLEPSZY PREZENT, JAKI MOŻEMY MU DAĆ. DLATGO TWORZYMY ZABAWKI, KTÓRE POBUDZAJĄ KREATYWNOŚĆ, USPRAWNIAJĄ MOTORYKĘ ORAZ DAJĄ MNÓSTWO ZABAWY NA LATA.
Do tego dochozi kolejny element strategii. Wizja – wizualizacja,firmy gdzie ona podąża. To “opowieść” która mówi o tym jak chcemy wyglądać w przyszłości, w czym chcemy być świetni, jak to osiągniemy. wizja to opis miejsca do którego dążymy, to cel. Dlatego też wija zmienia się na przestrzeni lat, bo po osiągnięciu zalożonego celu wyruszamy w następne miejsce.
Na ten moment nasza wizja brzmi tak:
Produkty Good Wood Good Wood będą towarzyszyły w codziennej zabawie każdego dziecka, którego rodzic jest świadomy i dba o jego naturalny i prawidłowy rozwój.
Daj znać czy ten wpis był dla Ciebie inspiracją? A możę masz jakieś pytania?
dobrego dnia!
Magda